Emmygalan

Jag tippade ju årets Emmygala igår och den gick ju av stapeln natten till idag.
Tre rätt lyckades jag knapra ihop.
Inte så mycket att hänga i granen men är ändå ganska nöjd då jag var rätt ute i ytterligare några men gissade till slut fel.
Jag fick i varje fall rätt i de två tyngsta kategorierna , bästa dramaserie och bästa komediserie.
Mad Men och Modern Family vann dessa.
Mitt tredje rätt fick jag i kategorin bästa kvinnliga biroll i komediserie.
Jane Lynch fick det priset.
Var också inne på Jim Parsons , Bryan Cranston och Kyra Sedgwick som vinnare i sina kategorier men valde dumt nog bort dem.
Ska skärpa mig nästa år.

Mer om Emmygalan (vinnare och annat) kan du läsa på aceshowbiz och/eller TV-bloggen (där kan du också se Jimmy Fallon's öppningsnummer).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0